FORUMula1.com - F1 Forum

Discuss the sport you love with other motorsport fans

Introduce yourself, go on, don't be shy!
By max
Ladies and Gentleman (hum,is that there are any girls here?)
:wavey:
I'm F1 fan from 10 years, i haven't really favorite pilot but i like Raikkonen, Glock is good

and ... Bourdais ? yes, i'm french ( :yes: ) , so i'm supporting the only representative but for the moment, no big hope in him :(
Concerning the team, i'm supporter of Renault and i like Mclaren, not very ferrari, but since they're working with kimi ...

And it's my first 'English Forum' subscription, so please be indulgent with my bad english :banghead:

i hope improve that, and i hope your have no problem with french ... :D

so, i think that's all for the moment
any questions ?

have a good day ...
By Selcouth_Feline
Bonjour Max, et bienvenue! :wavey: (OK, that's about the limit of my French speaking ability!)

Ladies and Gentleman (hum,is that there are any girls here?)

Yes, there are a few of us girls floating around on here ;)
By McLaren Fan
Bonjour. C'est bon de vous voir sur le forum. Votre Anglais est assez bonne, donc relâcher!, parce que beaucoup des gens qui venient de Grand Bretange etc. ne pouvent pas parler l'Anglais correctement. Aussi, c'est excellent de voir quelqu'un qui aime McLaren et penser que Ferrari sont racaille! :hehe: A mon avis, Bourdais est un bon pilot, donc lui donner quelque temps. Les voitures de Formule Une sont différentes des voitures dans Amérique. Il prend le temps pour ajuster, et, aussi, les changements de règle l'aideront l'année prochaine. Finalment, J'espère que mon français n'était pas trop mauvais parce qu'il y a eu longtemps puisque je l'ai utilisé. :)
By f1maniac95
Welcome to the forum. I won't even attempt to speak French because I would only embarass myself.
By EwanM
Welcome, good to have another Renault fan amongst us. Renault Rocks.
As does France, pity I can't really speak it, it is such a lovely country.
Best Wishes from Scotland :thumbup:
By max
héhé ! :P
thanks all !

your french is good McLaren Fan ! :) and i'm agree with you for Bourdais...
By darwin dali
Bonjour. C'est bon de vous voir sur le forum. Votre Anglais est assez bonne, donc relâcher!, parce que beaucoup des gens qui venient de Grand Bretange etc. ne pouvent pas parler l'Anglais correctement. Aussi, c'est excellent de voir quelqu'un qui aime McLaren et penser que Ferrari sont racaille! :hehe: A mon avis, Bourdais est un bon pilot, donc lui donner quelque temps. Les voitures de Formule Une sont différentes des voitures dans Amérique. Il prend le temps pour ajuster, et, aussi, les changements de règle l'aideront l'année prochaine. Finalment, J'espère que mon français n'était pas trop mauvais parce qu'il y a eu longtemps puisque je l'ai utilisé. :)

On peut comprendre ce que tu veux dire et c'est tout ce qui compte :P

Bienvenue max! :)
By texasmr2
Hey Vidor,TX is a SMALL town and knowbody can translate that not even my neighbor in the next trailer, so how bout a transmation der mang?? :P
By max
Français darwin dali ?
By Gaz

alright now no one likes a showoff. :P

Welcome to the forum Max
By 7UpJordan
Bienvenue, j'aime Bourdais aussi. Ille est tres super! :)
By darwin dali
Français darwin dali ?

Moi, je suis suisse :angel::bellydance::pinkelephant:
By przemo
Hello, max! Welcome to the forum and enjoy :wavey:

(How many people speak french here :yikes: ? Sorry, I don't know a single word.)

See our F1 related articles too!